• Ogólne Warunki Sprzedaży


OGÓLNE WARUNKI SPRZEDAŻY

LUBIMY CIEPŁO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

KRS: 0001102415
NIP: 7773425277
REGON: 528450987
Adres siedziby: Szkolna 103, 62-069 Dąbrowa, Polska
Forma prawna: SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

I. Definicje

  1. Ogólne warunki sprzedaży/OWS – regulują kwestie zawierania i wykonywania umów sprzedaży, płatności, wydania Towaru, odstąpienia od umowy, reklamacji i ochrony danych osobowych Kupującego.
  2. Sprzedawca – LUBIMY CIEPŁO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  3. Kupujący – podmiot będący stroną umowy sprzedaży, zarówno konsument jak i podmiot gospodarczy.
  4. Towar – rzeczy ruchome będące przedmiotem sprzedaży.
  5. Sklep – obiekt handlowy Sprzedawcy zlokalizowany przy ul. Szkolna 103, 62-069 Dąbrowa.
  6. Minimum logistyczne – minimalna wartość jednorazowego zamówienia określona jako kwota netto.
  7. Strony – Sprzedawca i Kupujący.

II. Postanowienia ogólne

  1. OWS stanowią ogólne warunki umów, mają zastosowanie do wszystkich umów sprzedaży w Sklepie.
  2. Postanowienia indywidualne mają pierwszeństwo nad OWS.
  3. OWS dostępne są przed zawarciem umowy w siedzibie Sprzedawcy oraz na stronie internetowej.

III. Cena i warunki płatności

  1. Ceny Towarów są wyrażone w złotych polskich i zawierają VAT.
  2. Formy płatności: gotówka, karta płatnicza, przelew bankowy.
  3. Sprzedawca zastrzega prawo własności Towaru do momentu pełnej zapłaty.
  4. Nieuiszczenie zapłaty w terminie umożliwia Sprzedawcy żądanie zwrotu Towaru.
  5. Realizacja umowy sprzedaży następuje po potwierdzeniu płatności, chyba że ustalono inaczej.

IV. Wysyłka i transport

  1. Towar można odebrać osobiście w Sklepie.
  2. Na życzenie Kupującego, Sprzedawca może zorganizować transport zakupionego Towaru poprzez firmę kurierską DHL/Patron Service.
  3. Koszty transportu ponosi Kupujący. Sprzedawca informuje o kosztach związanych z przesyłką kurierską.

V. Odpowiedzialność Sprzedawcy – rękojmia

  1. Sprzedawca odpowiada za wady fizyczne i prawne Towaru.
  2. Reklamacje w przypadku stwierdzenia wady Towaru można składać zgodnie z Kodeksem cywilnym.
  3. Sprzedawca wyłącza możliwość korzystania z uprawnień z rękojmi dla Towarów kupionych na cele związane z prowadzoną działalnością gospodarczą.

VI. Gwarancja

  1. Towary mogą być objęte gwarancją producenta.
  2. Karta gwarancyjna jest dołączana do Towaru.

VII. Reklamacje

  1. Reklamacje należy zgłaszać pisemnie lub mailowo.
  2. W przypadku reklamacji, Towar powinien zostać zabezpieczony przez Kupującego.
  3. W przypadku uzasadnionej reklamacji, zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni.

VIII. Ochrona danych osobowych

  1. Zakup Towaru jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Sprzedawcę.
  2. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami RODO.

IX. Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszymi OWS zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszych OWS. Wszelkie zmiany nie wpływają na zamówienia już złożone i przyjęte do realizacji.